Kósa-Ruff Erika vagyok, és virtuális asszisztensként,
személyes jelenlétet nem igénylő feladatokban nyújtok támogatást,
elfoglalt vezetők és üzletemberek részére.
Ha azon vállalkozók közé tartozol, akik felismerték, hogy
az adminisztratív feladatok kiszervezésével értékes időt nyerhetnek maguknak, akkor jó helyen jársz.
Rám bízhatsz minden olyan feladatot, melynek elvégzését túl időigényesnek tartod vagy tőled távol álló terület.
A részemre kiszervezhető feladatok között van a személyi asszisztencia, különböző általános, pénzügyi és HR adminisztrációs tevékenységek, weboldalak, webshopok karbantartása, valamint a közösségi médiás felületek kezelése. Az így nyert időt pedig a családodra, a vállalkozásodra, vagy a jól megérdemelt pihenésre szánhatod.
A feladatok elvégzése és a kapcsolattartás mind online történik, ezért az együttműködésben kiemelten fontos a kölcsönös bizalom. Kisgyermekes anya vagyok, aki felelősséggel tartozik a családjáért.Vállalkozó vagyok, aki valóra szeretné váltani az álmait, és mindemellett 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem az adminisztráció területén. Ez a három dolog együttesen jelent garanciát arra, hogy a rám bízott feladatokat felelősségteljesen végzem el.
Olyan partnerként működöm együtt megbízóimmal, aki nemcsak ismeri és érti ügyfelei vállalkozását és céljait, de minden tudásával támogatja is azok elérését. Küldetésem, hogy minél több adminisztratív terhet levegyek a válladról, hogy egy kicsit fellélegezhess, és elérd végre azt a sikert, amit megérdemelsz.
Ugye milyen jó lenne megszabadulni néhány feladattól? Egyszerű a megoldás, legyen neked is asszisztensed.
Kattints, és ismerd meg adminisztratív szolgáltatásaim részletes listáját.